är det meningen att en reklamfilm ska få en att känna sig sugen på att kasta sig framför en buss?

Kan inte sova, har legat och glott på en film med hopp om att känna mig trött. När jag till min besvikelse inte ens kan tvinga fram en gäsp går jag in på aftonbladets hemsida. Och där är hon. Inte nog med att hon hemsöker min tv, nu ska hon hemsöka min dator. Den där bleka kvinnan med den döda blicken, stripigt hår och psykopatleende. Hon förföljer mig, jag undrar just vilken brunn hon kom från.

Jag är ingen expert på reklam, men inte fan är det meningen att en reklamfilm ska få en att känna sig sugen på att kasta sig framför en buss? Den visas inte bara en gång då och då, det tar ju aldrig slut. jag tänker ringa upp reklambolaget och kräva att dom avlägsnar denna kvinna från mitt vardagsrum!

Någon mer än jag som inte känner sig särskilt sugen på att köpa apoliva produkter?






Vad vill du mig?! Stirra inte på mig så där! Kan DU INTE BARA FÖRSVINNA?! Men hon försvinner inte... Hon fortsätter att förfölja mig med sitt psykopatleende.

Jag måste verkligen sova.

Kommentarer
Postat av: Elin

Oh, fy! Jag förstår precis din otäcka känsla...den där hemska människan hemsöker mej också!!

2009-08-13 @ 22:42:27
URL: http://elinalsen.blogg.se/
Postat av: Alexandra

Hon ser först allvarlig ut när hon kommer. Lite vemodig, sådär, inte sant. Men alldeles i slutet av filmen så försöker hon sig på ett leende. Det är ett fruktansvärt leende. Det är ett leende som man avfyrar just efter att man lagt den söta kaninen på kokning.. USCH!

2009-08-14 @ 02:23:56
URL: http://fieerce.blogg.se/
Postat av: Ellen

haha.. sant. Dom som gjorde den måste verkligen haft hjärnsläpp.

2009-09-02 @ 22:02:03
URL: http://ellencsordas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0