Lite om mig

Beskriver mig med tre bra egenskaper:
Lojal, Kärleksfull, lättroad

Jag älskar att: 
Vara runt barn, dansa, äta mat

Jag hatar att:
Vara osams med någon och städa

Jag skrattar åt:
Riktigt dåliga skämt (helst mina egna)

Jag gråter:
Rätt mycket nu för tiden, är en liten lipsill

Detta gör mig glad:
Barn, musik, vänner

...lugn:
jo ganska

...arg:
blir lätt irriterad, men det går över jättefort

...ledsen:
När någon är otrevlig eller sviker en på ett eller annat sätt

Detta ger mig en känsla av att vara odödlig:
Va svårt :P Vet inte om jag kännt så?

Detta gör jag om 5 år, hoppas jag:
Spenderar massor tid ihop med mitt/mina barn och
jobbar på ett ställe där jag stormtrivs!

Så här känner jag för hur mitt liv är just nu:
Ett år kvar i skolan (känns sådär) Men sen har jag massor kul att vänta på! Så det känns superbra :)

Mitt motto i livet är:

"Om vi förstod varandra bättre skulle vi förstå hur ofta vi missförstår varandra"




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0