Babyblues?


Kan man ha babyblues innan bebisen har kommit? Missuppfatta mig inte nu, jag älskar den lilla killen mer än någonting annat och jag skulle inte byta ut honom mot något! Men under ett tag nu har jag kännt mig så fruktansvärt låg. Det känns som att ingenting har någon mening och att man inte längre räcker till. jag känner mig väldigt obekväm i min nya kropp och det är sjukt tungt att bära runt på alla extra kilon. Vad gör man åt dethär då?

Är det vanligt att känna sig så låg under sin graviditet? Borde det inte vara den lyckligaste tiden i ens liv?


Kommentarer
Postat av: Carolina

Men gumman då:( Det kommer bli bättre!

2009-12-13 @ 19:51:47
Postat av: Niinaa

JAA! Det går så jävla fort, hjälp. Snart är det eran tur med ska du se, aaaah :D

2009-12-13 @ 19:57:45
URL: http://ninajosefina.blogg.se/
Postat av: Anonym

Det är nog naturligt med alla hormoner och så plus att det går åt extra energi till bebisen :)

2009-12-13 @ 20:17:40
Postat av: Elin

Det är nog helt normalt...ja kände mej också nere en period, men tro mej..det går över!! Det hinner ju hända så fruktansvärt mycke både med kroppen och hjärnan när man är gravid...man "växer" väldigt mycke i tanken. Om du förstår vad ja menar..mognar väldigt fort typ.

Du kommer nog snart känna dej på topp snart! KRAM

2009-12-13 @ 21:25:52
URL: http://elinalsen.blogspot.com
Postat av: Niinaa

Känn inte så! Försök i alla fall att inte tänka så.. Det finns dagar då jag mår piss jag också, känner mig stor, ful och att jag inte orkar bry mig om hur jag ser ut, om jag är glad, lycklig eller något överhuvudtaget. Men man får inte tänka så, det gör ingenting bättre..



Tänk positivt! Du går igenom det här för någon som du kommer älska så enormt mycket i ditt liv. Du går också igenom det här för första gången i ditt liv! Tänk istället på hur stark du är som klarar av det här, att du tar det här stora beslutet. :)



Tänk också på vilka du har som stöttar dig och älskar dig! Det gör mig alltid glad. Det är kort tid kvar, håll ut. Det klarar du galant ska du se!

2009-12-14 @ 00:14:28
URL: http://ninajosefina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0