2009


1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?: Med all säkerhet.
2. Höll du några av dina nyårslöften?: Kommer helt ärligt inte ihåg om jag hade några, så antagligen inte.
3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?: Ja, grattis till er! :)
4. Dog någon som stod dig nära?: ja
5. Vilka länder besökte du?: Kom hem från England i februari, men sen har jag vart kvar här i Sverige.
6. Är det något du saknar år 2009 som du vill ha år 2010?: Ordentliga rutiner och ett glatt humör!
7. Vilket datum från år 2009 kommer du alltid att minnas?:  Midsommar kommer nog alltid att bli ihågkommet, av olika anledningar :)
8. Vad var din största framgång 2009?: Många framgångar :)
9. Största misstaget?: Oj.. Största misstaget har vart att slösa så mycket energi på så onödiga saker som inte varit värt det. Om det make sence?
10. Har du varit sjuk eller skadat dig?:  Sjuk har jag vart någon gång under året, japp. 
11. Bästa köpet?:  Bilbarnstolen måste jag nog säga!
12. Vad spenderade du mest pengar på?:  Oj sommaren 2009, MAT med Stoffie ;)
13. Gjorde någonting dig riktigt glad?: Absolut, mina fina vänner, familj, Petter och självklart en oplanerad men väldigt välkommen bebis i magen :)
14. vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2009?  Alla låtar på Beyonces senaste album och Magaluf!
15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?:  Är ju preggo, så har haft mina ups and downs :P
16. Vad önskar du att du gjort mer?: Tränat, riktigt dåligt på den fronten! 
17. Vad önskar du att du gjort mindre?:  Grubblat och överanalyserat allt i minsta detalj.
18. Hur tillbringar du julen?: Tillsammans med min fina familj hemma hos moster
19. Blev du kär i år?:  Blev kär för fyra år sen, men säker mer kär :)
20. Favoritprogram på TV?: Gud va svårt, jag följer ju verkligen allt på tv, men 2 ½ men och scrubs är favoriterna!
21. Bästa boken du läste i år?:  Snabba cash utan tvekan!
22. Största musikaliska upptäckten?: Melissa Horn får jag nog lov att säga, grymt duktig.
23. Något du önskade dig och fick när du fyllde år?: Åh, önskar mig sällan saker sådär, men uppskattade allt fint jag fick :) 
24. Något du önskade dig men inte fick?: Som sagt önskar mig sällan saker
25. Vad gjorde du på din födelsedag 2008?: Då fyllde jag 18 år och hade en stor fest hemma hos min storebror, jättelyckat!
26. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?: En miljon, men annars är jag nöjd
27. Hur skulle du beskriva din stil år 2009?: Tights, kommer inte i mina jeans för tillfället ;)
28. Vad fick dig att må bra?: Estrellas Less fat grillchips!
29. Vilken kändis var du mest sugen på?:  Borde säkert skriva en kille här? Men skit i det, Beyonce har helt klart vart number one i år!
30. Vem saknade du?:  Har nog hunnit sakna alla jag känner någon gång, bodde ju inte i Sverige i början av året.
31. De bästa nya människorna du träffade? : Stephanie Ivanovic


Tack Stoffie för att du förgylt mitt 2009 :)

Kommentarer
Postat av: Stephanie

Thank you right back best friend!

2009-12-28 @ 18:39:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0