Rise and shine!


God morgon på er mina fina läsare, välkommen till er nya som hittat hit eller gamla som kanske hittat tillbaka :)

Imorgon är det mvc besök och jag är alltid lite pirrig inför alla besök även om det inte händer särskilt mycket. Hon snor lite blod och mäter magen, inte mer med det. Det bästa är när man får höra hjärtat slå, sån känsla. Och änu bättre när vi får gå hem och hon säger "allt ser jättebra ut", då kan man pusta ut lite :)

Sen ska jag och Petter fira lite julafton, jag vet att vi är lite sent ute men sånna är vi! Kommer säkert komma ut en seg liten bebis också som förhoppningsvis kommer att gilla att sova lika mycket som mamma och pappa! Men troligen inte.

Så idag står shopping på listan tillsammans med mamma och bror min, äta bör man! (Min favorithobby just nu)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0