Stress inför julafton!



Idag är det den 22e decemeber. Om två dagar är det den 24e december, alla vet vad som händer då. JULAFTON. Jag har köpt en julklapp, och den har inte ens kommit än. Ser inte så ljust ut. Men men i vilket fall så får jag en liten lön imorgon, vet inte när studiebidraget kommer? Det kommer väl som vanligt den sista eller? Någon som kan svara på den frågan?

Blir symboliska julklappar i år då jag är luspank, men får gottgöra det i framtiden då jag är en rockstjärna som tjänar multum ;) haha. Så håll ut family och friends, feting julklappar väntar om några år!

Någon som är sugen på en stressig runda på stan imorgon?

Nästa år har vi en liten bebis med, eller liten bebis.. Han kommer ju vara nio månader så kommer ju vara stora killen då :) Jisses...


Kommentarer
Postat av: Stephanie

jag ska till stan imorgon :) en snabbis kanske kan hoookas uppas? pussis

2009-12-22 @ 17:21:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0