Svar :


Amanda om Tankar..:
hej!
vi känner inte varandra men jag älskar att läsa din blogg eftersom jag också ska ha barn i mars och bor i Norrköping. Så jag undrar lite ska du gå på föräldragrupp? och vilket datum ska du få din lilla pojke :)


Svar:
Hej Amanda!
Va kul att du gillar min blogg :) Vi har funderat på om vi ska gå någon föräldragrupp, och har inte riktigt kommit fram till om vi ska det eller inte änu. Men jag kan känna att det skulle vara rätt bra, även om vi inte kommer på något vi undrar över sådär på rak arm så lär nog andra ha lagrat upp med frågor och då har vi chansen att ta del av svaren.

De 20e Mars är vårat lilla hjärta beräknat att komma, jättespännande! När kommer din lilla skatt?

Lycka till med allt / Alexandra

Kommentarer
Postat av: Amanda

Vad kul att få svar det trodde jag inte :)

jag har precis inga frågor heller men det kan nog vara intressant, jag ska gå den 7 januari och tänkte att det kunde ju vara kul om någon i min egen ålder också är där så det inte bara är tanter HAHA.

Min lilla flicka är beräknad till den 26 mars.

2009-12-22 @ 09:17:53
Postat av: Alexandra

Okej, vart ska du gå då? Vrinnevisjukhuset? Kommentera gärna med din e-postadress nästa gång så kan jag ju adda dig på msn :)

2009-12-22 @ 14:33:15
URL: http://fieerce.blogg.se/
Postat av: Amanda

aa på vrinnevisjukhuset (: jag är nästan aldrig inne på msn men jag ska skaffa en blogg snart, måste bara hitta någon som kan fixa den åt mig :P

2009-12-23 @ 10:13:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0