vad tycker du?


Jag har förstått att många har helt olika åsikter om hurvida preggos bör gå ut och festa eller inte (nu menar jag ju självklart fest utan att dricka alkohol eller röka cigaretter eller annat skit)! Själv tycker jag att det är helt självklart att man ska kunna fortsätta gå ut och roa sig, sålänge man mår bra av det själv. Eller ska man låsa in sig själv på helgerna och bara sitta och glo in i väggen?

Så nu undrar jag vad mina kära läsare tycker om det?

Är det ok att en gravid tjej går ut på krogen med sina vänner och roar sig?

Motivera gärna ditt svar :)





Kommentarer
Postat av: Moster

Självklart ska man gå ut och ha roligt så länge man själv vill och orkar. Snart så kan du inte/vill inte gå ut och festa när underverket kommer, då är det allt du vill, att vara hemma.

2009-12-03 @ 10:41:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0