åååh

Pigg som en lärka sitter jag här och glor in i dataskärmen samtidigt som jag kikar lite på 2½ men på tv:n.
Försökt att bli lite tröttare plockat ögonbrynen filat naglarna smörjt in mig med lotion två gånger, målat naglarna. What to do?

Får göra en såndär random lista då, kul :P

1. Pratar du fortfarande med personen du kysste första gången? Nej, hälsar om vi träffar på varandra.
2. Har du sett din bästa vän gråta? ja
3. Vad åt du senast? Fläskfilé gryta och ris
4. Har du fått någon komplimang idag? det har jag nog :)
5. Har du varit med i en rättegång? Ja
6. Är du polare med grannarna? Nej
7. Vilka länder har du bott i? Sverige och England.
8. När åkte du bil i mer än 15 minuter senast? Oj kommer jag inte ens ihåg faktiskt
9. Har du haft en stalker? Haha ja men faktiskt :D Mr Burns, skrivit ett inlägg om det..
10. Minns du dina/din musiklärares namn? Det gör jag: Magnus, Anna-Maria och Maria
11. Hur bra är din syn? Den är väl sådär va..
12. Var är dina syskon just nu? Ingen aning sover förmodar jag.
13. Vad var den senaste drömmen som du minns? Den va inge kul så skriver inte upp den.
14. Vem ringde dig senast? Carolina Lundgren :)
15. Vilken tid gick du upp imorse? hmm 12.00 tror jag?
16. Vad ska du göra i helgen? Bara ta det lugnt, mysa till idol och sådär.
17. Vad står det i det fjärde smset i din inkorg? "Okej, nae hemma i stan alltså :)"
18. Vem är den senaste kändisen du tog på? Brukar inte kladda på kändisar :P
19. Vad finns i din bakficka? nada
20. Vad gjorde du klockan 2 inatt? Pratade om fönster på magen och lite sånt med Petter.
21. Vad är det första du gör på morgonen? Vet jag inte, är inte riktigt vid medvetande på morgonen.
22. Vad ska du göra efter det här? Inte en aning.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0