boy or girl

Imorn får vi reda på vad det är för någon inne i magen.. Är lite nervös, varför vet jag faktiskt inte.
För helt ärligt så spelar det ingen roll, kommer nog gråta av lycka oavsett :D är ju kanske världens känsligaste just nu. Tjuter för allt och då menar jag allt.

Ska vara hemma från skolan imorgon, mår inge vidare.. Bättre att jag är frisk på fredag när det är lite viktigare ämnen. Aja, vi får väl se om jag skriver imorn vad vi får för någonting ;) eller om jag håller det för mig själv ett tag huhu.

Puss sålänge!


Kommentarer
Postat av: Farsan

Hola gordita,jag älskar dig.

besos

2009-11-05 @ 06:06:29
Postat av: Maria

är du tillsammmans med den bliviande pappan? :) lycka till med allt.

2009-11-10 @ 15:43:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0