buhu, gnäll..


Usch nu är jag så jäkla trött på att vara tjock, fyfan, man känner sig aldrig snygg eller sexig.
Man känner sig bara trött, varm och äcklig. Humöret ska vi inte tala om..
Jag är som en tickande astma bomb.

Nu vill jag få min gamla kropp tillbaka, var inte smal förut, men kurvor hade jag ju.
Kan man ju inte direkt säga nu :P Är mer som en stor rondell.

Men självklart är det värt det, med tanke på att världens finaste kommer ur det hela (bokstavligen) hahaha.

HÅRDTRÄNING som gäller när lilla hjärtat kommit ut. Får höra med Nina om hon vill va med på barnvagns race haha.



Kram på er

Kommentarer
Postat av: Niiinaaa

hahaha, promenaderna it is! jag ska med göra ALLT för att få bort allting efteråt! ;d

2009-11-09 @ 00:40:32
URL: http://ninajosefina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0