Jag svarar :)


Har fått lite frågor som jag tänkte att jag skulle svara på, är så dålig på att svara på kommentarer..

Är du filipin?
Du är faktiskt inte den första som frågat det men det är jag faktiskt inte. Har inget asiatiskt påbrå alls, är nog mina sydamerikanska drag som kanske förvirrar då?

Tänker du börja modeblogga?
Jag är faktiskt skitdålig på allt som mode innebär, jag hänger liksom aldrig med. Jag kör på det som sitter bra och som faller mig i smaken, oftast basic stuff. Så modebloggare är jag nog inte tyvärr, men kan väl rekomendera lite saker lite då och då om det skulle vara kul. Sålänge kan ni ju kika in på Ninas blogg, hon är både gravid och modemedveten :)

Hur länge har du och Petter kännt varandra?
Ungefär fyra år, lite längre :)

Kan du införa "dagens gravidlook"?
Har ju sagt att "dagens outfit" inte är min grej, men jag har själv letat eter bra sidor med dagens outit för gravida och det finns nästan ingenstans. Vilket är skittråkigt med tanke på oss som känner oss som valrossar och gärna skulle vilja ha lite inspiration. Så jag ska defentivt bli bättre på att lägga upp nya bilder på vad jag har på mig även om det inte är något avancerat.

Berätta om dagen du fick reda på att du var gravid?
Tar den i stora drag, jag gjorde ett grav test för att lugna ner mamma som "kände på sig" att det var något. Så där satt jag och Stephanie med en pinne med kiss på och såg hur det blev ett blått kryss. Min första reaktion var att asgarva, min andra var att tjuta och sen kommer jag inte ihåg faktiskt. Ringde Petter..


Kommentarer
Postat av: Niinaa

TACK! :D vad gullig du är.

2009-11-23 @ 21:53:59
URL: http://ninajosefina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0