Längtar!

Åh vad jag längtar tills lillen är här, varför ska de ta sån tid!? Antar att man behöver den här tiden på sig att växa in i rollen som mamma och att man kanske behöver dom här 9 månaderna för sig själva innan en liten skrikmaskin kommer och förgyller ens liv. Men nu tycker jag att jag har väntat jättelänge, aslänge i nästan 25 veckor.. Men men, bara 15 more to go.

Nu sparkar mitt lilla hjärta mer än någonsin och man kan tillockmed se magen röra sig i takt med hans rörelser, skithäftigt! Försökte filma lite med mobilen igår, men man ser inte så mycket så ska försöka få det lite bättre på film så ska jag lägga upp det här :)


Tycker ni om när jag skriver om graviditeten och lägger upp bilder på min tjockismage?
Eller är det helt ointresant?


Kommentarer
Postat av: Anonym

fortsätt :)

2009-11-27 @ 23:14:19
Postat av: Ellen

Klart du ska fortsätta blogga om graviditeten! Vad liten och söt magen ser ut. Förstår att du lääängtar men oj så mysigt det är att vara gravid också :P

2009-11-28 @ 20:17:51
URL: http://ellene.blogg.se/
Postat av: Anonym

ta en ficklampa o lys på magen, så kommer bebisen garanterat sparka och röra sig :)

2009-11-29 @ 13:17:20
Postat av: Anonym

mera bilder i bloggen :)

2009-11-30 @ 15:25:37
Postat av: Emma - Foto m.m.

i like it :D! Fortsätt att skriv om de :)

2009-12-04 @ 02:10:26
URL: http://babiidarling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0