Not again..

Sjuk igen? Neeee det orkar jag inte, känner hur illa jag mår och jag hoppas verkligen inte att det är någon härlig magsjuka som är påväg igen. Ikväll blir det bara idol mys här hemma, är inte upplagd för mer.

HEJA REZA!!!!

Vad ska ni hitta på då? Många som ska ut och dansa loss? Nelly high heels ikväll på otten va? Har för mig att dom första 99 får gratis skor..

Föresten, fick höra att Adriana Limas lilla tös heter Valentina (ett av namnen som jag och Petter funderade lite på om vi skulle få en tjej) jätte fint tycker jag :)


Kommentarer
Postat av: Lucy

Vet inte hur jag ramlade in här, men vilken fin blogg du har! Och så modig du är som skaffar barn i så tidig ålder:) Själv är jag nästan 30 och är fortfarande livrädd vid tanken på att skaffa en liten bebis..men börjar väl mer och mer känna att jag nog oxå vill ha en så småningom:) Tycker du verkar vara en toppentjej och tror att du kommer att fixa mammarollen galant! Kramar Lucy

2009-11-20 @ 18:16:25
URL: http://lucyvida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0