Rörigt inlägg..

Nu sitter jag här framför datorn med min underbart sköna mjukisdress som är gjorda för oss tjockisar (blivande mammor). Idag mår jag lite sådär är krasslig och mina körtlar har svullnat upp som pingisbollar, inte alls kul, inte kuuuul :(

Klockan fyra äre julbord på jobbet, har nästan glömt allt som finns på ett julbord.. jag brukar gilla potatisgrattäng och köttbullarna.. Men mamma säger att potatisgrattäng inte finns på traditionella julbord, inte kuuuuuul. Men det blir nog gott iaf, köttbullar finns ju i alla fall :)

Kul att det snöar faktiskt, eller alltså jag är inget big fan av vinter gillar inte när det är kallt. Men första snön är ju alltid mysig(om man sitter inomhus). Kom att tänka på när jag fick reda på att jag var gravid då vare varmt och vi tillbringade en vecka på gotland.. Känns otroligt långt bort om nu när man ser snön. Så det går ju framåt och snart är våran lilla älskling här!

Föresten så kom testet idag! Så imorn får vi reda på vad det är (måste använda morgon kisset) så otroligt spännande! Kommer sitta och stirra på burken i tio minuter, orange = Tjej grön/blå = Kille. Vad tror ni att det blir? Jag börjar tro att det är en liten flicka nu faktiskt.. Spännande.....


Kommentarer
Postat av: Niiinaaa

sv alexandra: men det är helt sjukt! men det gick över sen över natten, men det var en plågsam natt kan jag lova. ;d okej, jag ska försöka fixa en sådan, dom hjälper ju mot mensvärk jävligt bra också. ;d så ska prova!

2009-11-04 @ 16:10:54
URL: http://ninajosefina.blogg.se/
Postat av: Niiinaaa

JAG TROR ATT DET BLIR EN FLICKA! :D

2009-11-04 @ 16:11:11
URL: http://ninajosefina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0