Sömnproblem

Jag ger upp! Försökt sova nu och det funkar liksom inte, Bebis vänder och vrider på sig och vill absolut inte att hans mamma ska sova. Jag har nu kissat 4 gånger under mindre än en timma, slå den ni :)

Iallafall så ligger jag klarvaken och tänkte trötta ut mig lite med bloggläsning och annat intresant..

Hittade i vilket fall en ganska rolig sida, där man kan se hur ens barn kommer att se ut (vi får hoppas att det inte stämmer) Men såhär kan alltså våran bebbe se ut:



Som sagt var.. Hoppas inte att det stämmer :P

Kommentarer
Postat av: Sara

Haha såg inte det här förrän idag...men som sagt, hoppas inte det stämmer :P yarr!

2009-11-11 @ 20:02:05
Postat av: sparv

den ser verkligen ut att heta håkan :)

2009-11-18 @ 18:17:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0