tjocka armar syndromet..


När jag kollar runt på andra preggos bloggar och outfits så märker jag att jag är nog tamejfan den enda som lider utav tjocka armar syndromet.. Är jag den enda? really? Jag ska inte ljuga, mina armar har aldrig vart sugrörssmala men jag har kunnat gå i ärmlöst utan att känna mig som en julegris. Deppad till max av min nya insikt.. Känns inte riktigt bra, jag kan inte ha söta axelbandslösa klänningar som alla andra snygga preggos har.

ME DONT LIKE.


Ni ser ju själva...


Kommentarer
Postat av: Anonym

jag tycker att det är så gulligt att du ska få en bebis :)du passar som mamma ihi grattis!

2009-11-22 @ 17:18:44
Postat av: Madelene

DU ÄR FIN SOM DU ÄR!!!

2009-11-22 @ 17:22:35
URL: http://madelenes.webblogg.se/
Postat av: JULIA! :)

nej du är inte den ända! jag klara inte heller av att gå med armlösa kläder utan att känna mig obekväm! skönt nu är vi två, hehe :) tycker om din blogg.

2009-11-26 @ 16:26:44
URL: http://helloojulia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0