Dags att ge bloggen ett litet lyft?

Tror det är dags för min lilla blogg att få sig ett rejält ansiktslyft. Känns som att det kommer bli roligare att blogga då :) Har ju tagit mig i kragen och uppdaterat lite oftare (kanske inte lika ofta som en del vill). Får snacka med min kusin Fia som är superduktig, kanske har hon några roliga ideér.

Just nu sitter jag i vardagsrummet och glor framför datorn. Leah och gubben ligger inne i sovrummet och snarkar i kör, härligt!

Undrar om det är något ni vill att jag ska förbättra här på bloggen? Skriva mer om? Mera bilder? tell me :)


Haka på trenden med dubbelhakor ni också!

Kommentarer
Postat av: Matilda

Jag tycker din blogg är jätte bra, fina bilder och "samtal med Leah" är bara såå kul och gulligt.

Kram

2010-04-06 @ 10:35:30
Postat av: Stephanie

Jag tycker med bilder ska upp, leah kanske ska ha dagens outfit? haha nee men fler bilder skulle vara kul, när ni promenerar och myser och bilder på dig :) och några på mig, vart är bilden från i somras när jag har min blå taliban sjal?

2010-04-06 @ 22:36:40
Postat av: Zanna

Undrar ifall du inte skulle kunna skriva ett inlägg hur din förlossning gick? Typ vad du använde för smärtstillande med mera:D

2010-04-07 @ 11:12:46
URL: http://theospappamamma.blogg.se/
Postat av: lisa

den är klockren, men skulle vara kul och läsa mer om pappsen, alltså eran relation. har fått en halv uppfattning om den :) kärlek är alltid kul! kramar

2010-04-07 @ 15:22:07
Postat av: Emma Roodla - Foto

mkt mer bilder :)!

2010-04-07 @ 21:24:18
URL: http://babiidarling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0