Efterlyser modeblogg för oss..


Efter att ha gått runt i bekväma kläder och skor det senaste halvåret är jag helt lost! Jag vet helt enkelt inte hur man klär sig. Jag har glömt bort hur man gör. Så jag bestämde mig för att ta tag i det hela. Tänkte bränna lite pengar på bubbleroom och kom då på att jag inte vet vad jag kan ha för kläder. Vet inte vad jag passar i längre.. Vet att det är inne med sånna här bustiers och magtröjor... Men HELLO, ska jag försöka klämma in mina enorma mjölkstationer i en söt liten blommig bustier? Magtröja? Don't think so..

Så nu efterlyser jag en modeblogg för oss kurviga.. Oss med stora tuttar och änu större rumpa. Någon som vet?



Läste en bra kröniga skriven av Amanda Widell förut! Som handlar om mammahatet, offentlig amning och barnvagnar som tar plats. Läs här :)


Kommentarer
Postat av: Anonym

jag tycker du ska satsa på ljusa pastell färger, mycket blommigt och kanske någon beige jacka :)

Du passar nog i alla färger med ditt mörka fina hår

Kram

2010-04-12 @ 15:02:09
Postat av: Anonym

Blommig hög kjol och jeansjacka skulle vara fint!

2010-04-12 @ 21:26:17
Postat av: Anonym

Ett par höga haremsbyxor skulle vara fint :)

2010-04-13 @ 16:33:36
Postat av: amanda

jag vet inte heller vad man ska sätta på sig plus att man inte är van vid att ha så stora tuttar haha ;D

2010-04-14 @ 07:43:26
URL: http://amandaida.blogg.se/
Postat av: sara

vet precis hur det känns, min son är snart 6 mnader och jag hade stenkoll förr på min stil men nu känner jag mej helt förvirrad, får panik när jag går in i en affär och så slutar det med att jag inte köper nått istället. skittråkigt!

2010-04-16 @ 12:00:13
URL: http://fiskenforfan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0