Lite svar

vart bor ni?
ska du ta studenten?
Vill inte skriva ut hela adressen såhär på bloggen, men vi bor vid östra promenaden :)
Och jag kommer att ta studenten i sommar, yeey!



blev ni förvånade när det var en tjej som ploppade ut?:)
Haha ja gud ja! Det skulle ju bli en pojke, och vart är snoppen? Men vi blev såklart lika glada med en liten tös!



Hur känns det nu när du har blivit mamma? har du förändrats mycket?
Hur valde ni namnet Leah Valentina, har det någon speciell betydelse för er?

kram
Det känns superbra! Nja, alltså om man frågar mina kompisar har jag nog alltid varit "mammig" men tror det märks senare om det skett någon större förändring. Hmm.. Vi hade ett backup namn ifall, ifall, ifall det skulle visa sig vara en tjej. Ingen större betydelse, min gamelmorfar hette Valentin i andra namn så skulle väl vara det :) Men tycker det är vackra namn..



vad väger du nu? :) har du gått ner nåt sen du födde leah?
Denna viktfixering... Nu väger jag 75 kg, alltså gått ner 15 kg sen hon kom så har ett par kg kvar. Har fortfarande kvar lite mage, den är mjuk och inte så snygg :P (ni mammor som läser vet vad jag menar)! Men hon är totaly worth it! Jag kör på sakta men säkert, kilona ska av :)



hur gick forlossningen ?
Hur bra som helst! Gick väldigt snabbt, kommer en förlossningsberättelse så småning om..



När får jag hälsa på? :O
Nääär du vill juuu, skulle inte Jessica också komma? (detta är då riktigt till Sara Mytto)



Kommer det tänkas på fler kids i framtiden?

Vad gör,är du och familjen om tio år?

drömresemål?

Hur mycket tid med stoffie kommer spenderas i sommar?
Jag vill ju bara ha 1, men kanske ångrar mig i framtiden ;P

Absolut ingen aning! Jobbar med något jag trivs med, Leah går väl i fyran om jag inte tänker fel nu och om hon inte behöver gå om några klasser haha..

Honolulu med Stoffie såklart! Vi ska dit när Leah blivit lite äldre och kan vara själv med pappa någon vecka eller två. Eller så hänger hon på :)

MASSOR MASSOR MASSOR!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Detta låter som en aggressiv kommentar, men så menar jag verkligen inte. Däremot är jag bestämd över min åsikt: INGA barn borde växa upp utan syskon. Antingen skaffar man två barn eller fler, eller inga alls. Studier visar att många ensambarn skaffar desto fler barn själva för att fylla igen "hålet" som de själva känt, samt för att de inte vill "utsätta" sina egna barn för sån saknad. Social kompetens, samarbetsförmåga, ödmjukhet och även självförtroende visas dessutom som betydligt högre hos barn som har syskon. Och, när ni själva blir äldre och så småningom går bort så vore det väl inte kul för barnet att stå själv utan syskon?

Syskon är något alldeles speciellt som alla borde få ha. Så snälla, skaffa Leah ett syskon någon dag, för hennes skull =)

2010-04-08 @ 19:20:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0