Om "Samtal med Leah", bittra människor.


Haha men gud, glada personer som läser min blogg? Självklart läser jag Alex Schulmans blogg, den är ju helt underbar. Är bland dom bästa bloggarna jag läst faktiskt och följer den slaviskt. Jag älskar hans "Samtal med Charlie" och tog idén, jag tyckte det va kul. Liksom alla andra bloggar tar idén med "dagens outfit" och "frågestund"? Kommenterar alla "Shit läser du Elin Klings blogg eller, kom med något eget" ?

Gud va bittra människor det finns.. Sånna vill jag inte ha i närheten av min härliga LeahBlogg!


Kommentarer
Postat av: F i a .

Haha att folk ORKAR! pinsamt för fan. "kom med något nytt kanske?" hahahahahah! Undrar hur många bloggar som faktiskt är riktigt orginella. Typ ingen! så folk kan bara knipa käft och läsa klart eller gå ifrån.

2010-04-02 @ 23:15:04
URL: http://johannakallasfia.blogg.se/
Postat av: Anonym

Jag älskar dina samtal med Leah!!!!! Mer av den varan tack =)

2010-04-03 @ 00:26:13
Postat av: Stephanie

Leah är så söt! pluttis!!

2010-04-03 @ 11:48:05
Postat av: Anonym

det är väl ingen annan som ska säga vad du ska skriva i din blogg! köööör på alexandra, gillar din blogg skarpt, plus att din lilla tjeja är super söt!

2010-04-04 @ 09:43:44
Postat av: sara

har aldrig läst hans blogg och jag tycvkte det va sjukt kul när du skrev sådär!! fortsätt skriva vad du själv vill :D beundrar dig tjejen

2010-04-04 @ 20:08:13
Postat av: Jenny

Så är de jämt! Jäklar som bara stör sig på allt man gör hela tiden. fullkomligt älskar namnet Leah. Så himla fint!

2010-04-06 @ 16:02:26
URL: http://jennynilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0