Gravidare än någonsin.


Aldrig kännt mig mer gravid än såhär, legat sömnlös två nätter i rad med en fruktansvärd "mensvärk" eller vad man nu ska kalla det. Dock inga värkar då det sitter i hela tiden, det kommer inte i vågor eller något sånt. Illamående och av någon konstig anledning har jag drabbats av en fruktansvärd halsbränna.. Kul att den kommer nu, nåja ska inte klaga en del drass ju med den hela graviditeten.

Genomförkyld och känner mig inte riktigt kry, så har tagit ett snack med magen och sagt att har du inte kommit än kan du minsan stanna där inne en natt till för mamma är inte riktigt upplagd för en förlossning, känner mig helt paj i kroppen.

Får meddelande varje dag nu alla ser ut såhär "har han kommit än", "känner du något" ????
Haha söta söta ni :) Jag lovar att ni kommer att märka när bebis har kommit så ni behöver inte oroa er! Men är väldigt kul att det är så många engagerade.

Kan tillägga att Petter har fått rumpan ur vagnen och beställt hem internet (!) så blir mer bloggande då när det instalerats.

Kram på er kära vänner

 

Kommentarer
Postat av: Lulu

Jag tar det som ett svar på mitt sms (A) <3

2010-02-22 @ 16:50:30
URL: http://lovisaamalia.blogg.se/
Postat av: Jessica

säger som gabby solis; yeah, if u don't mind the hemorojds it's quite the party! jag vill väta när ungen kommer fan! hoppas han inte är för jävlig mot dig. ungen då alltså. köss håra!

2010-02-28 @ 22:30:29
URL: http://jessicasandquist.blogg.se/
Postat av: sarah

du är riktigt vacker! er bebis kommer säkert få toppen föräldrar, ta hand om er! :)

2010-03-08 @ 17:55:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0