Lite svar

Här är lite svar på några frågor, men fortsätt gärna fråga! Puss sålänge :)


Postat av: Madelene

När får jag klappa på magen? :D när kommer bebis?
puuuuuss

Svar: Du får klappa på magen när du vill :) haha, men du får va snabb för han kan komma när som helst nu!


Postat av: lisa

du är snygg.
Hur känns det nu Alex??? :D

Lycka till med allt nu,, pussokram lisa

Svar: Det känns tungt, men riktigt bra :) Går och hoppas på att något ska hända hehe. Tack så mycket, detsamma! Puss

Postat av: anna

har du alltid velat vara ung mamma?:)

Svar: Jag har alltid sagt att när jag är 23 vill jag ha en bebis.. Men saker och ting blir ju inte alltid som man tänkt sig.


Postat av:

Hur mycket väger du nu?

Svar: Oj här va vi rakt på sak ;) 88 kg, hemskt va...


Postat av: nyfiken

Ska du och p förlova er nu?

Svar: För mig är en förlovning ett löfte om giftemål inom ett år.. Och det har vi inga planer på what so ever, så nej.


Postat av: Denise

Kommer man att få se bilder på din bebba sen?

Svar: Yes :)



Kommentarer
Postat av: Sara

Haha...alskar fragestunderna din gay!

2010-02-27 @ 12:33:13
Postat av: Nina.

förstår jag! men vad som helst kan ju hända nu, det är ju några dagar kvar och antingen blir det innan beräknat eller efter, det går fort I promise! :D

2010-03-01 @ 23:28:10
URL: http://ninajosefina.blogg.se/
Postat av: sparv

jag vill att den ska komma nu nu nu :D

2010-03-04 @ 11:02:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0