MVC besök


Så var det änu ett MVC besök då :) Kanske mitt sista tillockmed woop woop! Om jag har tid sen så ger jag er en liten update om hur vad som sas (antagligen inget intresant), hoppas på att bli bjuden på lite McDonalds av mannen där hemma, som förövrigt inte kan följa med idag eftersom han är så sjuuuk (lite förkyld).

Så kunde inte min kära väninna följa med heller så gick förbi en sväng hos mamsen men hon är inte hemma.. Nu sitter jag här i min ensamhet, väntar på bussen.



Till Pappa: Jag lovar att vi hör av oss när bebisen är påväg haha, du behöver inte oroa dig för att du ska stöta på oss med en bebis på ett café någonstans :) Och han heter INTE Lio! Besos

Kommentarer
Postat av: Mia

Ne han ska ju heta Pedro hihi

2010-02-25 @ 19:23:50
Postat av: Pappa

Enligt Lios minsta morbror får NI döpa honom till vad NI vill men för HONOM (och mig med) kommer han alltid att vara våran lilla Lio

hahahaha

2010-02-25 @ 20:32:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0