Jag svarar :)

Hej!
Jag längtar absolut inte tills jag ska föda barn och jag undrar om du inte är rädd eller om du är vettskrämd som jag är? Sexigare gravid kvinna får man leta efter! L O V E the pic!

Svar: Hej! Jag är inte alls rädd eller vettskrämd inför vad som komma skall, snarare förväntansfull. Jag är inte den första på jorden som ska gå igenom en förlossning. Tack så mycket vad glad jag blir :)


Skulle du kunna göra en tattoo med peters och bäbisens namn i?


Svar: Det skulle jag nog inte göra, jag tror man ska passa sig för att skriva in respektives namn. Men det är jag. Där emot skulle jag kunna göra en tatuering som står för familjen och där kommer ju Petter att ingå också. Bebisens namn skulle jag absolut kunna tatuera in, vi kommer ju aldrig kunna göra slut :)


lite lamt av mig att följa en mammablogg slaviskt.Har några frågor till damen om det passar sig?

1.När kommer din unge?
2.Kommer pappan närvara under födelsen?
3.Är det svårt att idka samlag dvs är magen i vägen?
4.Vad ska han/hon heta?

Svar: Inte alls, tycker det är jättekul me lite manliga besökare :)

1. Bebisen är beräknad den 20e mars
2. Det kommer han att göra
3. Inte alls
4. Det vet vi inte änu, vi har några favoriter :)


Skit i den idiotfittan som skrev "alla vet att du är mullig".Det hon (för jag är övertygad om att det är en hon) egentligen menade var:Alla vet att du har grymm body grymma legs och framförallt grymma boobs!

Svar: Tack så mycket :)


Sry! Glömde fråga :P Vem/vilka tycker du är snyggast i norrköping? Tjejer och killar!

Svar: Oj vilken svår fråga.. Jag tycker att Norrköping har snygga människor i överlag. Men jag ska svara och det får stå för mig!

Tjej, Disa Tell

Kille, Petter (såklart)


hej väldigt fin bild :) men vad tycker din familj att du lägger ut sånna bilder?


Svar:
Hej, tack så mycket! Med "sånna bilder" menar du lättklädda bilder? Jag har absolut inga problem med bilder som visar lite hud framförallt inte nu när man har en fin gravidmage att visa upp och jag tror inte att min familj har några problem med det heller :)


Tycker du att Lisa Axelsson är snygg?
vad tycker du om att hon är ihopp med en 92 a?

Svar: Det tycker jag att hon är och jag känner ingen utav dom två så tycker ingenting, däremot så önskar jag dom lycka till :)


Väldigt svårt att tänka sig hur erat barn kommer se ut. Kanske kan bjuda på en bild på fadern? Kram

Svar: Jo det är ganska svårt, har fått höra alla möjliga kombinationer från gröna ögon och mörkt hår till ljust hår och bruna ögon. Det kan jag bjuda på!


skulle vilja se dig osminkad?

Svar: Det är inte så ovanligt att se mig osminkad men jag kan lägga upp en bild någon gång :)


vill se dig osminkad?

Svar: Det är verkligen någon som bara MÅSTE MÅSTE MÅSTE se mig osminkad så okej då!




hur känns det att ha två helt underbara vänner som heter melinda och carolina ;D haha, MÅSTE SVARAS PÅ!

Svar: Det är någonting jag måste leva med liksom.. ;) Nääääää! Känns helt underbart att ha två så underbara människor att dela allt med!


ska du flytta ihop med pappan ? :)
vad är det nu är mest nervös med (om du är det) ang barnets uääväxt.

Svar: Jag är inte nervös över någonting angående vårat barns uppväxt, skulle väl vara om han skulle få det jobbigt i skolan. Barn kan vara så elaka ibland. Men förhoppningsvis så kommer allt gå bra :)


Tar du studenten i år,eller måste du vänta ännu ett år? Lycka till kram

Svar: Jag tar studenten i år!


Först o främst tack för en bra blogg och kul att du börjat uppdatera igen!Tycker att du värkar vara en oerhört stark tjej och du är en riktig inspirationskälla för andra tjejer.Sen undrar jag om du känner att du uxit in i rollen som mamma och känner att du är lite mer "vuxen" än folk omkring dig i samma ålder?

Svar: Tack så jättemycket det värmer verkligen med så fina ord. Självklart känner jag att jag vuxit i tanken på något sätt och ser det mesta ur en "mammas" perspektiv om du förstår? Men känner mig inte alls mer vuxen än någon annan av mina vänner, däremot har jag alltid varit "mamman" i gänget :)


Kan du göra ett inlägg om underkläder för gravida? Jag ska ha i april och börjar känna mig som en stor val i mina små trosor!

Svar: Va smart, jag har faktiskt samma problem! Men det kan jag absolut göra, håll utkik!


Kommentarer
Postat av: sabina

Fråga: varför en ha en fråga om lisa och david?



Svar: du har inget bättre och skriva, och david är 91a.

2010-01-10 @ 20:18:38
Postat av: Emma - Foto m.m.

Jag tror erat barn kommer bli super söt :)!

2010-01-12 @ 20:55:12
URL: http://babiidarling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0