Lördag


Precis ätit frukost nu sitter jag här med datorn i knäet och glor på the hills över skärmen. Snart dags att fixa till sig, ska på stan med Melinda en sväng och kolla om det finns något intresant..

Annars händer det inte alls mycket faktiskt, inte för mig iallafall. Dock sitter jag och klickar mig in på Ninas blogg hela tiden för att se om det hänt någonting, dom kan ju få sin lilla bebis när som helst nu och jag är supernyfiken!

Själv har man ju ett par veckor kvar att gå med magen i vädret, men det är bra om han stannar där inne så länge som möjligt. Då har man liksom mer tid på sig att göra saker i skolan :) Fast jag måste medge att jag längtar ihjäl mig! Imorn går vi in i vecka 31.

Va någon som undrade om vi skulle gå i någon föräldragrupp och det ska vi nu efter mycket om och men. Det är tre gånger börjar den 20e sen är det dom två följande onsdagarna efter det. Tror det kan va värt. Sen har jag fått tips om att gå på kursen om amning så den ska jag nog också gå på, får se hur sugen Petter är på den.

Later guys!


Jag, Stephanie, Carolina och Melinda


Kommentarer
Postat av: Nina.

haha vad söt du är! :D nej, ingenting har hänt ännu och händer det ingenting nu framöver heller så, i will go crazyyyy!

2010-01-10 @ 01:10:01
URL: http://ninajosefina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0