några svar på några frågor :)

Hur hanterar du ex flickvänner till Petter?


Vi var 15 när vi träffades så han har inga direkt "ex flickvänner" som vart seriösa :)

Har några fråger :)

1. Kommer du att visa bilder på din skatt sen?
2. Vad tycker du om märkeskläder till bäbisar?
3. Vart ska ni hålla hus?

Kramar!

1. Det tror jag, måste väl diskutera det med Petter först dock.
2. Helt okej om man har pengar att lägga på kläder som snabbt blir för små, men det är himla gulligt!
3. Vi kommer att "hålla hus" på östra promenaden.


Vad e du mest nöjd med dig själv, egenskap och till utseende!?

Kluring.. Egenskap: Jag tror att jag är en bra lysnare.. Utseende: Får jämt höra att mitt hår är så fint, så får lita på det :)

alltid underbart med kommentarer så passar på att fråga :)

har ni tänkt på något namn en?


Det är kul :) Vi har ett par stycken på lager, så får helt enkelt se vad han ser ut som!

Lägg upp en bild på hur du vill se ut efter graviditeten när du kommit i form :D

Jag undrar om du och Petter är tillsammans, liksom på riktigt, eller bara lite halvt?

Jag undrar hur man är tillsammans på låtsas och lite halvt? :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0