Öppet brev till bebis!


Hej på dig där inne!

Inatt har du inte varit snäll mot din mamma som fått ligga med en sån förjävlig ryggvärk. Det i sin tur ledde till att jag inte var så snäll mot din pappa heller som skulle upp och jobba idag.. Vi har ju på känn att du har lite bråttom ut och vi längtar såklart massor efter dig, men skulle ändå uppskatta om du stannade kvar där inne tills i början av Mars i alla fall? Ska vi säga deal på den?

Du förstår att din lilla söta mamma har lite kvar i skolan kvar och det blir lite jobbigt att ta sig upp på mornarna när du ska bråka med henne mitt i nätterna. Som tur är så har ryggvärken avtagit och vi har inte behövt åka upp.

Men inatt får vi hoppas att du vill vara lite chysst och sova större delen. Förlåt för att jag kanske skällt lite på dig nu, men det är hård kärlek som man säger :)

Puss på dig / Lilla mamma



Kommentarer
Postat av: Farsan

Hola hija,Bio på lördag?

2010-01-28 @ 17:54:05
Postat av: lisa

:) jag är stolt över dig gumman. Önskar att jag var lika stark! kramar, LISA

2010-01-29 @ 11:27:53
URL: http://lisamatilda.devote.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0