öppet kommentarfält.. no more.

Okej people, jag har kört med öppet kommentarfält, just för att majoriteten utav er är riktigt härliga människor. Men ibland rullar det in sjukt dryga och dumma kommentarer som man bara spyr på och tidigare har jag hängt ut en och annan och "besvarat" den här dryga personen som sitter bakom en skärm och gömmer sig. Men nu får det fan ta och räcka.

Visserligen så är det sådant man får räkna med när man skriver en blogg, att man får vissa syrliga kommentarer från en rad bitterfittor (rent utsagt) MEN (!!!) när människor tycker att det är okej att slänga ur sig elaka kommentarer om mina vänner, Petter, familj och min bebis som inte ens är född änu så har man tagit ett stort kliv över gränsen.

Vilken vettig jävla människa ger sig på någon som inte ens kan prata för sig själv än? Och vilken vettig människa önskar att det ska gå dåligt för mig och Petter? Kom igen förfan, någon som inte har alla chips i påsen.

Jag kommer i framtiden att behöva godkänna alla kommentarer innan dem publiceras, elaka kommentarer kommer att tas bort och en del kan även anmälas om det skulle behövas. Det är tråkigt men sant. Era kommentarer hör inte hemma här i min fina blogg. Vill inte ha sånna som er i närheten av min lilla kille.

Ni andra härliga människor fortsätt att läsa och era fina kommentarer uppskattas alltid!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Fan vad onödigt. Folk kan vara så dumma!

Lycka till med bebisen!

2010-01-23 @ 12:55:41
Postat av: Lisa

Stå på dig gumman.

Du kommer bli en fantastisk mamma..

och Petter kommer bli en fantastisk pappa, när han liksom slutar peka fuck you till allt och alla ;) haha.. du vet vad jag menar gumman.



Massa kramar från Lisfisa

2010-01-23 @ 17:00:47
URL: http://lisafri.devote.se
Postat av: Sparvis

Åhhhh jag blir så arg. Vissa lever ju verkligen för att såra andra. Jag gillar verkligen din blogg iaf :) ska bli så kul att få se mini sparven snart! <3

2010-01-30 @ 19:03:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0