Sista rakningen?

Kom precis ut ur duschen och känner mig svettigare än ever, vad är då meningen med att duscha? Jag kan tala om för er att när man är höggravid så är inte rakning av ben och den kvinliga formen av ni-vet-vad det lättaste att komma åt. Fyfan säger jag! Dethär var nog sista gången innan bebisen kommer. Är ju värre än när man tvingades att springa 5 ½ halvan i skolan..


Så nu ska jag tala om vad jag önskar mig i 20års present. En brasiliansk vaxning! Helt seriöst nu, det är vad jag önskar mig.


Kommentarer
Postat av: fia

HAHAHAHA!!! :P kan tänka mig att det är svårt att komma åt :)

2010-02-01 @ 02:29:03
URL: http://johannakallasfia.blogg.se/
Postat av: Madelene Nylander

haha du är så rolig :D Jag vill se hur magen ser ut nu!! Och snart kommer jag hem och klappar lite på den :D

2010-02-01 @ 23:47:41
URL: http://madelenes.webblogg.se/
Postat av: Anonym

jaa, visa bild på magen:)

2010-02-02 @ 18:17:12
Postat av: Ellen

åh haha det där minns jag! Och ändå skulle man envisas om att fortsätta raka sista dagarna så man ser "ok" ut införförlossningen, haha. Det första jag gjorde när jag kom hem från BB och duschade var att raka benen och där-DU-vet-var ;) och gud så sköny det var utan den där magen :)

2010-02-02 @ 19:31:53
URL: http://ellene.blogg.se/
Postat av: Anonym

Såg dig på stan idag och jisses vad stor du har blivit!Hur mycket väger du nu?Är du inte medveten om att det är skadligt för hälsan och för bäbisen att bli så stor?

2010-02-04 @ 17:35:20
Postat av: Sara

HAHAHA vilken P-U-C-K-A-D kommentar här ovan "...är du inte medveten om att det är skadligt för hälsan och för bäbisen att bli så stor?". HAHAHAHA snacka blåst..inte ens rätt ord men wtf.

2010-02-06 @ 15:46:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0