Svar :


på dej låter de som du va jättesmal innan du blev gravid,men alla vet att du va lite mullig så vf lossas?


Oj, vilken blogg har du läst? Inte min va? Jag kollade igenom min lilla blogg för att se om det fanns något inlägg där jag antytt att jag vart "jättesmal" innan graviditeten men kunde inte hitta något..

Jag skulle nog inte kalla mig själv för "mullig" annars heller, men det sitter väl i betraktarens ögon antar jag? Jag har alltid haft former, dvs rumpa, lår och tuttar men aldrig vart särskilt stor runt magen.

Mitt mål är att se ut som jag gjorde innan för även om jag inte tyckte det då så har jag kommit underfund med att jag är nog snyggast så :)

Nu blev svaret lite luddigt men i stora drag: Nej jag var inte jättesmal innan och jag upplever det inte som att jag målar upp det så heller? Jag var lagom med lite extra rumpa. Men thats me!




Kommentarer
Postat av: melindus

bra svar buttran :) love u

2010-01-08 @ 23:01:58
URL: http://meelindaa.blogg.se/
Postat av: Nathalie Lundahl

Bra Alexandra, stå på dig :D

Kurvor ska man ha, så det syns att man är tjej för tusan :D me like!

2010-01-09 @ 04:27:46
URL: http://marianova.com/users/nuffran
Postat av: Nina.

fan vad arg jag blir när jag läser sånt där! tycker det är bra att du inte tar åt dig :)

2010-01-09 @ 11:38:09
URL: http://ninajosefina.blogg.se/
Postat av: sparvis

Men herregud. Alla vet att du vill ha alexandras kropp! Det vill jag iaf :)

2010-01-14 @ 16:06:31
Postat av: Linn

Tycker det är så himla tragiskt att folk ska behöva skriva sådant för att på något sätt försöka såra en annan person. Personen i fråga som skrev detta kan ju själv inte vara så nöjd med sin egen kropp i och med att hon måste klaga på din. Tycker du ger väldigt bra svar och det är bara att du fortsätter att stå på dig :) Du är jätte fin som du är.

2010-01-16 @ 01:29:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0