Yey me!


Endast en upg kvar på naturen sen är den kursen klar, så obeskrivligt skönt och klar med glas kursen också nu. Sen är det bara en recension på svenskan och något prov sen är det klart det me!

Lagt upp för religionen också, två första delarna kommer jag hinna med sen får jag tenta av dom sista två! Skönt att veta hur det kommer bli och så jävla skönt att veta att man blir klar med gymnasiet :) Det har jag ju vetat sen jag börja, men ändå skönt att känna att det är så lite kvar. Får man säga att man är nöjd med sig själv när man klarar av ett års kurser på en termin? Det får man fan göra: JAG ÄR SÅ JÄVLA NÖJD MED MIG SJÄLV!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Har du gjort dina tuttar?

2010-01-08 @ 14:30:09
Postat av: Mamma

Det ska du va min älskling. Jag är också stolt över dig. KRAM Mamma

2010-01-08 @ 16:54:31
Postat av: Anonym

Det ska du va min älskling. Jag är också stolt över dig. KRAM Mamma

2010-01-08 @ 16:55:27
Postat av: Anonym

på dej låter de som du va jättesmal innan du blev gravid,men alla vet att du va lite mullig så vf lossas?

2010-01-08 @ 19:27:37
Postat av: melindus

SÅ JÄVLA BRA ! :D

2010-01-08 @ 23:03:39
URL: http://meelindaa.blogg.se/
Postat av: Fia

jag älskar den här bilden på dig gumman! du ser så jävla lycklig ut :) vi måste träffas snart så jag får krama på både dig och bebismagen :) pusss pusss

2010-01-10 @ 07:14:57
URL: http://johannakallasfia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0