Bye bye boobs!



Denhär jäkla ryggen börjar ta kål på mig!

Varje dag bär jag runt på en 6kg bebis 24/7 och under tiden så känns det knappt, men på kvällarna när jag lägger ner min älskade lilla prinsessa så känns det som att min rygg ska gå av på mitten. Jag är så jäkla överbelastad.. Min bebis gillar inte att åka vagn och för guds skull lägg henne inte ner då blire liv..

Varje dag går jag också runt och bär på världens största tuttar (nästan). Men under graviditeten och nu har dom blivit enorma och tunga och tar jag av mig bh:n känns det fan som att jag skulle kunna snubbla på dom. Jag har strl G. Hör ni de? G... Inte D.. Inte ens DD.. Inte ens E eller F. Jag har freaking G.

Måste boka en tid hos farbror doktorn för något måste ryka och det kommer inte bli Leah.

Vad tycker ni om bröstoperationer?

Kommentarer
Postat av: Moster

Jag gjorde det efter jag fick Emma och det är det bästa jag gjort.

2010-07-18 @ 00:15:46
URL: http://candytehzombieslayer.blogg.se/
Postat av: Sara

...hade tänkt hoppa fallskärm någon dag nu när det är fint väder. Kan du låna ut en av dina bh:ar så kan jag ta med en kompis oxå? HAHA.

2010-07-18 @ 18:32:53
Postat av: Anonym

Jag tycker det är ok, speciellt om du får ont av dom!!

2010-07-18 @ 18:50:57
Postat av: amanda

kör på!!! jag ska fixa mina sen när jag har kalvat klart :)

2010-07-19 @ 08:44:21
URL: http://amandaida.blogg.se/
Postat av: amanda

Tycker dom är bra, kort som sagt. Huvudsaken är att folk väljer själva vad dom vill göra med sina kroppar och att blir nöjda =)

2010-07-21 @ 01:37:52
URL: http://bympan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0