Gästinlägg



Tjena mors på er, Leah här!

Om ni undrar varför morsan är lite snål med blogginlägg så kan det bero på att hon har fullt upp med att gosa och pussas med mig. Ja, nästan alla vill gosa och pussas med mig. Men sen å andra sidan berättar ju precis ALLA för mig hur jäkla söt jag är heeela tiden, så jävlar i min lilla låda va söt jag måste va!

Som ni säkert vet har ju morsan börjat banta (om man kan kalla det för de), hört att man får hälla i sig grädde och äta massa kött, töntig diet. Tyvärr äter hon ju ingen potatis längre och jag gillar ju att äta, så nu mera äter jag både flaska och tutte! jävlar vad jag äter! BTW har ni prövat fruktpuré? jag säger bara ett ord: MANGO.

Vad ska jag hitta på sen undrar ni kanske? Vem vet, kanske drar med mor min en sväng på munken in the park. Har vråltuffa hörselkåpor, ROSA. bara använt en gång så kanske ska dit och visa upp mig.

Men måste gitta nu hörni, ska slagga lite i min gunga.



Simma lugnt!


MVH Leah

Kommentarer
Postat av: Matilda

haha, så gulligt :)

kram till er!!

2010-07-11 @ 10:15:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0