SVAR



"Helt älit tjejen tycker att du värkar framställa dej själv som värsta modellen innan du blev på smällen. Tycker du värkligen att du är så snygg? Inget illa menat. Undra bara."


Va nästan tvungen att läsa två gånger innan jag förstod vad det stod pga den dåliga stavningen. Jag tror inte att du har hängt med riktigt. Jag har aldrig framställt mig själv som en modell, dock tycker jag att jag har en snygg kropp där kurvorna sitter på rätt plats när jag är i min "vanliga" form så att säga. Just nu kämpar jag för att nå dit, MEN jag SKA nå dit och jag är på G!

Men för att göra svaret lite enklare för dig (jag antar att läsningen kan vara lika svår som stavningen för dig):

Ja jag tycker verkligen att jag va så snygg innan graviditeten :)




Kommentarer
Postat av: Bella

Bra svar! Din dotter har en assnygg morsa!!!! :D

2010-07-15 @ 09:16:18
URL: http://bellsibubs.blogg.se/
Postat av: Mimmie

Varför ska folk bry dig? Är det något fel med att tycka att man själv är snygg? NEJ! Jag tycker du är jätte söt, och hoppas verkligen att du inte tar åt dig av dom dumma komentarerna.. Folk är bara avundsjuka på att dom inte har den fina kroppen som du har.. / (Mimmie fias vän)

2010-07-16 @ 09:58:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0