Kloka ord


Jag har en så klok väninna.

Allså ärligt talat skojar folk eller? sverige demokraterna behövs? ...det är det värsta jag har hört. Att vi behöver bli bättre på att ta hand om invandrare som kommer hit är det ingen tvekan om, folk måste bli integrerade i det sveska samhället och det är något som man behöver satsa på men inte fan är den rätta lösningen att minska invandringen. Öppna ögonen för fan, sverige är ett rikt land som har stora möjligheter att hjälpa människor från andra länder då ska man väl fan göra det. Jag mår illa och drömmer helt seriöst mardrömmar när jag läser sådana kommentarer som dessa, blir sjukt upprörd. En del av er borde verkligen tänka om...

/ Carolina


Kommentarer
Postat av: Anonym

haha rolig du är, kan inte ens stava haha ... puss och kram på dig, btw biljetterna är köpta nu kommer på fredag jippiiii :D

2010-09-14 @ 21:53:12
Postat av: Petter

hihi, Sverige är ett rikt land? har bara skulder på flera miljarder.

2010-09-17 @ 20:32:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0