Let's have a toast for the douchebags, Let's have a toast for the assholes, Let's have a toast for the scumbags, Every one of them that I know.


Som ni märker så måste jag godkänna era kommentarer innan dom syns på bloggen. Anledningen är att det ibland rullar in så onödiga och tråkiga kommentarer och en massa spam. Fick idag en trisst kommentar.


"Hej såg dej på stan ida och du hade inte leah med dej. vart va hon? Och drack du vin en måndag? Varje gång jag vart ute så har ja sett dej eller petter ute. Vet Leah ens vilka ni är? Ni har suttit er själva i denna situation! d får man faktiskt ta hand om den själv också. skärpning!"


Till dig "anonym" så kan jag bara svara: Du har inte en jävla aning om vad du snackar om. Tror du att jag lämnade Leah ensam hemma och sa "mamma kommer snart hjärtat, mat finns i kylen du vet hur mikron fungerar"? Och tror du att jag satt och söp mig full en måndag och sjöng snapsvisor på en bänk i hörsalsparken?

Självklart var Leah med sin pappa och jag drack två glas vin tillsammans med en vän jag inte träffat på länge. Nu när jag sitter och skriver så undrar jag själv varför jag sitter och förklarar mig? Så jag avslutar här.

Kommentarer
Postat av: Candy

Jag förstår mig verkligen inte på alla dessa människor. Blir ledsen och skäms över att vara människa själv när man läser såna där dumma kommentarer :(



Leah har värdens bästa föräldrar, så det så!

Man måste ju inte vara båda två med henne hela tiden, ibland måste man få ha lite egentid.



Leah älskar nog sin egentid med föräldern, orka ha två föräldrar som pussar på en hela tiden, ibland vill man ju busa med dem var för sig :D

2010-09-28 @ 00:59:19
URL: http://candytehzombieslayer.blogg.se/
Postat av: Anonym

Som du säger sluta förklara dig! Bara för att man blivit mamma eller pappa ska man inte sluta leva! Vin på en måndag, ja varför inte ;) ja tycker du verkar va en jättebra mamma! Och eran Lilla skrutt är jättesöt och ser väldigt lycklig ut, så vad är det folk ifrågasätter! Allt handlar nog bara om avundsjuka, vilket är väldigt sorgligt!

2010-09-28 @ 13:28:21
Postat av: Elin

Men för HELVETE!! Har folk så jävla tråkiga och innehållslösa liv att dom måste lägga sin energi på att hitta på fel i andras? Ja, tydligen!! "Anonym" va beviset för att den sista idioten inte har dött än! Usch, man blir ju ledsen...Leah har underbara päron!! Och förövrigt..varje gång ja är hos min mamma så är DU och Leah där!! Eller är det du?! Jag kanske inte hellr känner igen dej...är det nannyn?? ;)

2010-09-28 @ 14:11:23
URL: http://elinalsen.blogspot.com
Postat av: Anonym

Förstår att du tar åt dig när det liksom inte bara handlar om dig utan om ett barn också men gör INTE det. Ingen kan veta hur du är som mamma genom bloggen men den uppfattningen man får genom det du skrivet så sköter du allting jättebra, spenderar massor tid med din dotter och förtjänar inte nån skit :)

2010-09-28 @ 17:37:31
Postat av: Melinda

Leah ringde mig en snabbis idag för att berätta att hon äntligen lärt sig hur Micron funkar ;) hon var så stolt! haha

2010-09-28 @ 22:21:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0