Svar del 1


Ska Leah döpas?
Japp

Bor du och Leas pappa ihop?
Ja det gör vi

Vart har ni hittat den grå "golfmössan"? Den är såååå söt!
Visst är den underbar! Leah fick den av sin mormor och den är införskaffad på H&M.

Skulle inte du ha bloppis, vad hände med den?
Jo, jag vet att jag är den segaste människan på jorden! Det kommer, frågan är om ni är intresserade? Det är lite kläder och lite prylar. Något skom skulle locka?

Är du aldrig med Elin längre? Har hon inte tid för sina gamla vänner när hon är känd?
Vi träffade varandra senast igår och det va det dummaste jag hört!

Ångrar du saker du gjort ibland? Önskar du att du väntat med barn?
Jag tror inte på att ångra saker, allt jag gjort har lett till Leah. Nej, då hade det inte vart Leah :)

Ni verkar så perfekta e ni lika sockersöta pårikt?
Ingen är perfekt men vi har det bra :)

Kan man få din top 10 blogglista? :D:D:D
Jag kans kriva upp vilka bloggar jag läser men utan inbördes ordning:

Fia
Nina
Ellen
Katrin
Victoria
Alexandra
Inredning
Whitney Port
Elin
Amanda

(Läser säkert fler men domhär kom jag på nu)


Kan du inte börja med lite outfits? Behöver inte varje dag, men ibland?
Ni är så söta som vill se vad jag har på mig, men det är verkligen inget speciellt. Men visst jag lovar att någon gång ibland lägga upp en "outfit".


Bantar du fortfarande? Va så länge sen man såg något?

Det gör jag men handen på hjärtat, denhär helgen har jag fuskat massor! Men idag är en ny dag och jag fortsätter!

Kommentarer
Postat av: amanda

haha ja jag hoppas verkligen att du inte gjorde den där listan i topp 10 för då är jag sämst ;D

2010-09-06 @ 12:25:58
URL: http://amandaida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0