Tack för alla fina stunder.


Det här kommer att bli ett lite sorgligt inlägg. Jag har efter mycket om och men bestämt mig för att sluta blogga. Jag tycker det är jättekul att jag fått så många besökare men det är också en stor anledning till varför jag bestämt mig för att lägga ner. Leah har inte bett om att vara så "public" och jag vet ju faktiskt inte vilka alla är som läser. Jag är säker på att ni alla är fina människor men det kan ju vara så att en och annan är en ful liten gubbe. who knows. Kanske blir mitt sug efter bloggen större om ett tag och vem vet, jag kanske kommer tillbaka. Men då kommer det inte handla om Leah utan något annat. den som lever får se helt enkelt. Tack så mycket för alla fina kommentarer och det har vart kul dethär, vad säger ni? Från vilda partynätter i England till graviditet och förlossning för att senare följa mitt liv som småbarnsförälder. Märkligt vad man kan utvecklas, det är det fina med livet man vet aldrig vart man hamnar. Ne nu ska jag väl avrunda här, blev mycket babbel. Leah och jag tacka för oss!


Kommentarer
Postat av: Fia

NÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ!!!!!!!

2010-09-30 @ 17:01:40
URL: http://johannakallasfia.blogg.se/
Postat av: Ellen

Klok Alexandra:) jag har tänkt göra samma sak till Siris ett års dag, då är hon inte längre bebis utan en egen individ...:)

2010-09-30 @ 17:25:12
URL: http://ellene.blogg.se/
Postat av: Matilda

åh, va tråkigt!! Men jag tycker ud gör rätt :D

Ha det nu underbart och njut av alla härliga stunder med Leah!

Många kramar

2010-09-30 @ 19:11:34
Postat av: Frida

Det har varit jätte kul att få följa med dig i din vardag. Njut av livet som mamma nu :)

2010-10-01 @ 11:45:40
Postat av: carro

:( vill inte, hur ska jag då kunna hålla koll på mina tjejer

2010-10-01 @ 22:20:24
Postat av: Zanna

Synd, att du slutar blogga.

Men the life goes on:D

2010-10-02 @ 21:01:00
URL: http://theospappamamma.blogg.se/
Postat av: Anonym

usch låter ju inte så värst roligt :( hoppas du är bättre på dopet :)

2010-10-05 @ 16:04:19
Postat av: Pernilla

Söt unge =)

2010-10-07 @ 14:34:42
URL: http://tintin.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0