Tant Carro, vi saknar dig!


Kommentarer
Postat av: Anonym

nemen åh nu blir jag helt rörd och ledsen :( jag saknar er med och nu vill jag hem, hade ju tänkt åka hem i helgen men det blir förmodligen inte så jag har massor att göra i skolan och det suger :( fan! Vad kul att leah kan gå i sån där gå-stol det är ju skit kul, längtar tills jag får se henne visa upp sina nya talanger. Tänker på dig ofta vännen, undrar ibland hur det ska gå det här.. jag har tre hela år kvar liksom och är bara inne på tredje veckan denna terminen och längtar ihjäl mig hem till er och papsi. Usch, jag är världens mesigaste tant carro. Ta hand om er, ses snart hoppas jag! Kramisar

2010-09-13 @ 19:28:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0