and so on...


sabina om Jag svarar :):
Fråga: varför en ha en fråga om lisa och david?

Svar: du har inget bättre och skriva, och david är 91a.



Det var just den frågan om Lisa och David jag syfta på när jag skrev att det fanns dumma frågor. och jag tänkte ganska länge på om jag skulle svara på den eller inte. Så tänkte jag att jag faktiskt svarar och tar "död" på hela denhär grejen om att jag skulle gå runt och vara bitter eller arg för någonting som hände för hur länge sen som helst.

Jag tyckte inte att jag skrev någonting dumt, men ber om ursäkt om Lisa eller David tog illa upp. Var absolut inte min mening, men jag menar det jag skrev jag tycker att hon ser väldigt bra ut och åldern tycker jag absolut ingenting om och deras förhållande kan jag inte yttra mig om med tanke på att jag inte känner någon av dem. Att önska någon lycka till är väl knappast elakt?

Hur som helst så tror jag att alla vet att jag har "bättre" saker för mig och dethär va sista gången jag svara på en kylig kommentar.

Kommentarer
Postat av: lisamatilda.

fick precis höra att mitt namn var nämnt i en fråga i din blogg, och ville bara säga att varken jag eller david tog illa upp vid den.

det man kan undra är ju bara vem som skrivit den, och isf varför ? :)

men saksamma, jag lägger inte nån energi på det här ändå!



hoppas att allt går bra med bebisen i magen, när är den beräknad att komma`?

LYCKA TILL :)



2010-01-10 @ 22:21:27
URL: http://ziingoalla.blogg.se/
Postat av: Ellen

Nemen har jag missat att du hade frågestund! Typiskt! Men det var kul att läsa iallafall :-)



Njeee tyvärr.... hittade den på hm och det är hello kitty, finns iof ljus blåa med ett S (superman)i samma modell. Jag måste få lukta på din lilla skatt sen i Mars Alexandra, lova det!! =)

2010-01-11 @ 13:42:06
URL: http://ellene.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0